i remember your bare feet down the hallway.

       2012-09-20 / 16:06:00 / Foto - natur
Canon EOS 500D, 18-55 mm.

Idag har varit en vanlig dag, var i skolan, kom hem fastnade framför youtube och vloggar och nu ska jag pallra mig till kylen för att hitta något att äta samtidigt som jag ska plugga spanska. Funderar på att sticka ut och jogga sedan, men vi körde fys på idrotten idag, så det får bli min ursäkt. Hoppas ni har det roligare än jag, bjuder på en bild från Segelstorpstrand. 
 
xoxo emma 

Kommentarer


SOFIA ღ

sv: tack så mycket! Hoppas du kikar in fler gånger :)
Bloglovinbyte absolut! Säg till när du lagt till mig + nummer så gör jag detsamma :)
KRAM

2012-09-20 / 16:38:04
URL: http://sofiasticated.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Tack så mycket! (:
Trackback