Om Emma

       2012-09-19 / 15:22:00 / Emma
 
Namn: Emma
Ålder: 15 år
Intressen: Fotografering såklart, design, musik, kreativt, simning, att skratta och vara med mina vänner. 
Bloggen: Denna bloggen är då tänkt att vara mestadels en fotoblogg, men också med lite kreativitet, tankar och en nypa vardag. Jag hoppas att du gillar den. :)
 
Jag har nu fotograferat i drygt ett och ett halvt år. Det började nog för två somrar sedan, då jag började läsa en massa fotobloggar och berundrade verkligen personerna med de stora svarta kamerorna som kunde ta alldeles underbara bilder. Det har alltid sedan dess varit som en liten dröm för mig att lära mig att fotografera. Så jag lånade min pappas digital kamera och fotade med den, jag listade då ut att detta med fotografering var någoot för mig! Sedan förra julen, alltså 2011 fick jag en alldeles egen efterlängtad digital-kompakt-kamera (Canon IXUS 115 HS). Jag var jätte-nöjd och fotade som en galning under hela året, jag utvecklades med den kameran och började lära mig mer om fotografi. Men i somras var jag iväg på språkresa (bland det bästa jag gjort i hela mitt liv btw), då gick min kamera i sönder. Skärmen sprack och den började fungera sämre och sämre. :( Efter det har jag lånat min pappas systemkamera (som han har tack vare sitt jobb), och fotat mycket mycket med den. Sedan köpte jag äntligen min älskade systemkamera (Canon EOS 550D), som jag använder jättemycket och lär mig mer och mer! Fast jag bara haft min systemkamera i några månader känner jag redan hur mycket jag har utvecklas med den och jag lär mig nya saker hela tiden! Följ min blogg och följ med på min resa genom bilderna. 
 

Vill du komma i kontakt med mig?
- Skicka en kommentar
- Mejla mig här ([email protected])
- Skriv ett meddelande till mig på kik, emms_b heter jag där!

Kommentarer


LINA | FOTOGRAFI OCH KREATIVITET

SV: Tusen tack! Kul med en ny blogg :) Visst kan vi göra ett bloglovin' byte, säg till när du lagt till mig, så gör jag desamma :)

2012-09-19 / 15:51:31
URL: http://linaphoto.blogg.se
anonym

fin blogg. !

2012-09-19 / 16:05:19


Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Tack så mycket! (:
Trackback