lika rädd som du

       2013-01-31 / 08:59:00 / Frågor & Svar
Canon EOS 550D + 18-55 mm. Arkivbild!
 
Vilken är din favoritårstid? 
Hm.. supersvår fråga. Jag älskar sommaren på grund av sommarlov, grönt, varmt och härligt! Men samtidigt gillar jag julen/vintern också, fyller ju år då hehe.. Nemen sommar/vår är nog favoriten! c:
 
Ska du välja linje till gymnasiet i höst? Ska du gå något med fotografering? 
Jag är född 1997, vilket betyder att jag ska börja på gymnasiet i höst (har dock inte fattat det än). Vilket också betyder att jag ska lämna in mitt val om 14 dagar, hehe... Och nja. Jag ska gå Natur-Natur vet jag än sålänge! Jag funderar dock på om jag ska välja till Fotografisk Bild på inviduellt val men jag får se! c: 

Kommentarer


Liborius

min favoritårstid är helt klart sommaren om det är bra väder:) men sen så älskar jag december också!

2013-01-31 / 12:03:04
URL: http://liborius.blogg.se
Malin Wederberg

Fin bild :)

2013-01-31 / 20:33:41
URL: http://darksess.com/


Namn:
Kom ihåg mig? :)

E-postadress: (visas ej)

Hemsida/Blogg:

Kommentar:

Tack så mycket! (:
Trackback